Er netop k...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 10 måneder siden #1003639 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er netop k...
Godmorgen Claus!!!! Det var da dejligt at høre at der er sej...men hvad var medicinen, det kom du ikke ind på. Ole Th og jeg var idag til 1. afd. af klubmesterskab i småbåd og vi fik en fin dag skrubbe (57 cm), ising,rødspætte, hornfisk og pigvar hvoraf de 2 var første pladser, så der var jubel i Mopaen. Vi var ikke så mange,,kun 8 tror jeg.Da jeg var tidlig oppe vil jeg gå i seng....... Godnat

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 10 måneder siden #1187658 af ukendt bruger
Er netop k... blev oprettet af ukendt bruger
Er netop kommet hjem efter en fin nat på Lillebælt. Målet var sej som var lidt svære at få i tale. men det lykkedes med den rette medicin og 4 stk. sej kom i kassen,3 mistet,fiskene var mellem 1,4 kg og 2,7 kg. Derudover et par gode torsk ( op til 3 kg). Fra kl. 23 - 0200 var der næsten ingen strøm og man kunne følge div. fladfisk bla. Tunger i overfladen indtil de blev jaget væk af en stor mørk skygge, som så igen blev jaget af undertegnede :-) <br>
Trollede de sidste par timer uden held, indtil der ikke var mere "krudt" tilbage , fiskene er nu fileteret og nu er det fruen`s opgave at skaffe de nye kartofler og persillen. Jeg går nemlig i seng!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer