Jeg var i ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003618 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg var i ...
Kommentar fra Steen Sörensen udbedes !!!!!!<br>
Mvh<br>
Anders Petersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003597 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg var i ...
Undskyld mange gange!Men jeg er et forholdsvist nyt medlem og har ikke deltaget i sådanne arrangementer før. Jeg modtog bladet samme morgen som jeg rejste til Køge og nåede kun at skimme det. Jeg skrev ikke dit telefonnummer op, ej heller bemærkede dit navn eller udseende.Jeg så mange både med ftk klistermærker på. Det har jeg også på min egen, men som du kan læse kender jeg jer ikke af den grund..Men lige nu overvejer jeg da at pille det af. Jeg er ikke ude efter jeres (vores) penge, ej heller lave extra arbejde for kassereren, men jeg havde måske forventet et pænere svar, idet jeg spørger af uvidenhed.<br>
Med venlig hilsen Jan Boytang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003581 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg var i ...
Det kan jeg ikke forstå??? vi var mange fra FTK ca 16% af alle de både der deltog, mange havde trøjer på med FTK logo og alle talte dansk! Reglen for tilskud var som annonceret "i skulle melde jer personligt til formanden på havnen" Jeg var der tidligt og sent, kom allerede torsdag morgen og rejste derfra efter præmieoverrækkelsen søndag, gik rundt og opsøgte folk og fik skrevet dem op der meldte sig. Netop for at undgå dette med at flere kom rendene bagefter og mente de også var berettiget til tilskud. Det er før praktiseret og gav kaos, så vores flinke kasserer kunne ikke styre udbetalingerne! Dette var ment som er service for medlemmerne og det eneste man skulle var at melde sig personligt.....så var der tilskud. Havde du ringet på min mobiltelefon, hvor nummeret er annonceret i alle bladene, havde det også været en mulighed. Vi er tvunget til i bestyrelsen at kræve disse enkle regler overholdt, ellers er det os der får en masse ekstra arbejde og trælse timer. Ellers var det bare et fint arrangement som vi alle var med til at præge på bedste vis. Håber vi ses en anden god gang. Med venlig hilsen Steen Sørensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187639 af ukendt bruger
Jeg var i ... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg var i weekenden til dm i Køge. Jeg havde forstået at der var mulighed for noget kørselsgodtgørelse. Jeg skulle bare finde dem fra ftk....jeg fandt ik´nogen. Hva´så?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer