Grundet re...

Mere
6 år 10 måneder siden #1103076 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Grundet re...
Hej Bo og andre

Der ligger ikke noget gemt, men super spørgsmål som egner sig til en debataften, så lad os tage dem der.
Ja jeg støtter dem ”på den anden side af gaden” fordi jeg ikke syntes vore tidligere formand og kasserer, og for den sag skyld også tidligere bestyrelsesmedlemmer er er blevet behandlet særligt fair.
Og så lige et dementi, til nogle har fået den opfattelsen: NEJ, jeg stiller ikke op til noget valg, jeg er almindeligt medlem som i tidernes morgen fødte et barn, som har givet mig en masse oplevelser og venner , og ønsker ikke at se det blive savet midt over.
Vi ses d. 1. juli

Steen Rasmussen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 10 måneder siden #1103074 af Bo Nørgaard
Besvaret af Bo Nørgaard på emne Grundet re...
Hej Steen
Skriver lige på et enigt fiskeudvalgs vegne.
Understreger lige at dette IKKE er mudderkastning men en forhåbentlig konstruktiv dialog.
Vores spørgsmål opstår jo ved de sidste 3 linjer. Hvilke alliancer og interesser har "sneget" sig ind ?
Hvad mener du med fiskeklub? Kun Trolling som du fremhæver med stort eller? Trolling er fravalgt grundet opfordring fra siddende bestyrelse hvor FTK netop er vært ved DM I Artsfiskeri næste år, og vi som udvalg støttede op om, så vores medlemmer kunne se hvad det går ud på.
Og da vi som udvalg planlægger arrangementer løbende hele året rundt
hvad er jeres plan fremover da, der tilsyneladende allerede er en bestyrelse
klar men ingen kontakt til siddende udvalg, så hvad gør vi?
Disse spørgsmål så alle de ca. 800 medlemmer kan følge med i, hvad FTKs´ planer er for fremtiden.
Bo Nørgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 10 måneder siden #1103072 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Grundet re...
Og så lige min mening.

Mange mener nok at der efterhånden kan skrives tykke bøger om hvad jeg forstår og ikke forstår,
så kan de tilføje på et par sider mere, nemlig at jeg fatter ikke at folk gider at sidde og klæbe sig til taburetten hvis det helt klart er konstateret at de er uønsket på posten,
jeg forstår ikke det kan give så meget ballade og fnidder, se da kendsgerninger i øjnene og tal dansk, måske er man ikke enig, men mit bud er:

Man er måske ikke egnet til at udføre det bestyrelses arbejde man er valgt til, måske samarbejdsproblemer, kemi osv. Derfor vælg folk der vil samarbejde og har tid og interesse for bestyrelsesarbejdet, der har været alt for stor udskiftning de sidste år af bestyrelsens medlemmer som er gået pga. samarbejdsproblemer.

Fremlæg ”regnskab 2” og godkend det, det er godkendt at de bilagskontrollanter i selv har valgt.

Fjern utilfredsheden ved at afholde medlems/debat møder og tilpas sig så efter flertales ønsker.

Opfyld SÅ et par medlemmers ønske om at ”komme videre”, men stadig havde i tankerne at vi er rimelig velbeslået, som også meget hurtig kan skabe uoverensstemmelser, og som betinger at simple regler og love følges.

Tilpas vore vedtægter og struktur hen af vejen og følg med tiden, FTK har ændret sig meget fra den starten i 1992, vel meget naturligt, det er jo medlemmernes ønsker som bør følges, og dem som skaber en klub.

Og så lige til sidst, vi er en fiske klub (FYNS TROLLING KLUB) man kunne snart få den følelse af at der er sneget sig andre alliancer og interesser ind fra venstre side.

Steen Rasmussen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 10 måneder siden #1103053 af Bo Nørgaard
Besvaret af Bo Nørgaard på emne Grundet re...
Hej
Ja, kan da kun være ENORMT enig med Karsten. Nu må denne børnehave da snart komme til fornuft og begynde at fukuserer på det vi har klubben for, fiskeri hvis der er nogen der har glemt det.
Og ja os der gør et stykke frivilligt arbejde i udvalgene går da næsten også bare at venter på at der kommer en samlet flok som er blevet enige om at vi ikke gør det lige efter deres hoved , men super måde at skræmme nuværende og kommende frivillige væk på.
Hilsen Bo Nørgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 10 måneder siden #1103052 af kARSTEN Fuder
Besvaret af kARSTEN Fuder på emne Grundet re...
Hold k hvor kan man bare blive ved med at skulle høre på alt det, i har fået jeres vilje om at der kan komme en ny bestyrelse til, hvad mere ønsker i ? ja regler skal følges med det er sku da frivilligt arbejde, og os der går med tankerne om at man en dag måske skulle stille op og deltage i det frivillige arbejde bliver sku da skræmt helt væk, med det store cirkus i starter her, håber virkelig dem der kommet til er nogle der stiller fællesskab og klubben højst og ikke tænker på om alt er overholdt ned til mindste dato, og om det hele falder ud til ens egen fordel.

lad os nu få holdt den general forsamling så vi kan komme videre og dem der har en masse brok må komme med det denne dag, men i mine tanker skal der bestemt ikke stemmes nogen ind der ikke kan se fremad og stadig snakker regnskab 1 2 3 4 5 6, men nogen der kan føre klubben videre til det som det drejer sig om.

Karsten Fuder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 10 måneder siden #1103041 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Grundet re...
Michael Barsø.
Michael Jørgensen har jo ret i sin kommentar, men bestyrelsen har jo mulighed for at ændre både dato og dagsorden endnu, men timeglasset er snart tomt...Og så ville jeg da gerne høre et svar på hans kommentar.-:
Mvh John Hansen
Team Gajol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer