Hejsa.<br>...

  • Torben
  • Torben's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
19 år 1 måned siden #1187379 af Torben
Hejsa.<br>... blev oprettet af Torben
Hejsa.<br>
Min svoger og jeg var på "det lille bælt" i går mandag, det var ikke meget liv på loddet, så det blev hovedsageligt til lidt pirkefiskeri på må og få, det gav 7 torsk i baljen på 1-1,5 kilo + de "endnu" mindre returtorsk, de blev hovedsageligt taget fra den gamle bro og om lidt nord for den nye bro på 25-35 meter vand, med flest på fynssiden. Stort set alle dybder, områder og pirkefarver blev prøvet uden det rigtig hjalp......området fra den gamle bro til Kolding Fjord var nærmest helt dødt. Vand. temp. var 2,2 - 2,4 grader, sidst på eftermiddagen var strømmen på 2,5 - 3 knob hvilket ikke hjalp på fiskeriet. måske et par grader mere kan kickstarte fiskeriet lidt. <br>
Det kan i øvrigt anbefalet at medbringe skovl og kost til rampen ved Lyngsodde, idet den er meget tilsandet.....selvom den store Mercedes inden os fik blæst meget af sandet ud i Bæltet ;o)<br>
Jeg håber at fiskefolket ligeledes vil berette en smule fra de kommende ture på Bæltet....ved jo at mange bruger nogle påskedage derovre.<br>
Fuld flex herfra.<br>
Torben Hansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.126 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer