Bornholm a...

Mere
19 år 3 måneder siden #1002401 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bornholm a...
Vi er også et par jyske gutter team Salmon Trolling, som er at finde til Bornholm Trolling masters i april. Vi glæder os og håber på godt vejr og hyggeligt samvær.<br>
<br>
Mvh<br>
<br>
Per Pedersen<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 3 måneder siden #1002399 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bornholm a...
Jeg arbejder på at kunne deltage i Bornholm Trolling Masters i uge 15. Kan se af deltagerlisten at Team Syvsover fra sydfyn er tilmeldte.<br>
<br>
Team Ufling<br>
Uffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 3 måneder siden #1002398 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bornholm a...
Hej Claus<br>
FTK Blue Dream drager til Bornholm uge 13 sammen SSK. Jeg ved en anden FTK båd skal med på samme tur. Er I også derovre i uge 13 ??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Claus Wichmann
  • Claus Wichmann's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1187254 af Claus Wichmann
Bornholm a... blev oprettet af Claus Wichmann
Bornholm april 2005! Der må være flere, der er ved at gøre klar til trolling konkurrence på Bornholm i april. Vi er nogle stykker der ved, at vi skal afsted og som har sat hinanden stævne i havnen i Tejn, men det kunne være hyggelligt med en lille fynsk koloni, når vi nu alligevel er flere både, der skal afsted.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer