Der skal l...

Mere
8 år 1 uge siden #1099743 af Stein
Besvaret af Stein på emne Der skal l...
Hilsnen til Georg var fra mig (Stein). Beklager PC`en var logget ind under forkert navn.
Venlig hilsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1099742 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Der skal l...
Tillykke med den!
Glæder mig også til at fiske sammen med dig (og de andre) i uge atten, så nu må vi snakke med ham der oppe, og bede om godt vejr, så vi kan komme i Storkereden og hente et par unger:B
Venlig hilsen
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • georg pade
  • georg pade's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 1 uge siden #1185415 af georg pade
Der skal l... blev oprettet af georg pade
Der skal lige være en fangstrapport fra Bornholm, hvor de sidste 9 dage er tilbragt, dog med 2 1/2 ufrivillige indedage, der blev fisket intenst, og på tidligere gode og afprøvede spots, men jeg må indrømme at jeg ikke har oplevet mindre deltagelse fra de smukke laks''s side i de 16 år jeg har været på den dejlige ø, for at fiske.
Jeg fik kun et tilbud, på 75 fod, resulterende i en fin laks på 9,6 kg. på dørken. Det var det eneste der skete under en sejlads på 229 SM.
Jeg er sikker på at når nu der her i uge 18 tager en flok derover ,så får vi en hel anden fangst, det er jo dygtige fiskere&#128512
Glæder mig til vi ses på turen, knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer