Hej gutter...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001676 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej gutter...
Tak for de gode råd.Det er da rart at høre at der er nogen som kan fange fisk.<br>
Jeg var en tur i Kolding å for at prøve lykken.Men heller ikke der kunne det lade sig gøre.Jeg snakkede med en af de lokale som gik foran mig,han havde fået 2 fisk.En på 4,2 og 4,8kg.Begge taget på ambulancefarvet rapala.I lørdags blev der taget en på 10,2kg.i åen.Så det kunne godt være man skulle til at blive å fisker igen.Knæk og bræk til alle jer der kan fange fisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001675 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej gutter...
Team Fontex har på de sidste 2 ture fået 8 havørreder, hornfisk og en enkelt torsk i Lillebælt. De har alle været 45-50 cm og taget på traditionel dørgning med wobler. I lørdags fik vi desuden en usædvanlig bifangst! Pludselig var der et kontant hug, fat i stangen, men hvad var det? En fugl viste sig hurtigt i overfladen. De viste sig at være en lomvie som havde taget en Bomber wobler rent. Heldigvis var der en dyrlæge til stede og krogen kunne løsnes ude skade for fuglen. Den dykkede straks igen, som var det en fisk vi genudsatte. Iflg. fuglebogen lever lomvie af småfisk og kan dykke op til 30 meter ned under overfladen, hvor den nærmest "flyver" gennem vandet. Spørgsmålet er så om det er en flyvefisk eller en svømmefugl vi har fanget....?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001674 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej gutter...
Hej Per<br>
Var ude på jomfrutur med "Frigga", (Mit nye skiv..) 2 Mindre ørred og en stribe<br>
fede næb på vestsiden af Fænø, pænt med fødefisk højt i vandet -kystfiskerne har fanget godt i "fjorden" de sidste par uger -dog mest farvede fisk.<br>
Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001666 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej gutter...
Hej<br>
Queen Team fik en enkelt mindre havørred i søndags fanget på dipsy fiskei mellem Fænø kalv og jylland. Hyggetrans har også fået et par mindre. En enkelt Horn fisk til Blue dream, og masser af skidt. Ellers har der ikke været meldinger som jeg har hørt om. Mvh Team Cognac

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1186976 af ukendt bruger
Hej gutter... blev oprettet af ukendt bruger
Hej gutter.<br>
Er der nogen der ved om de blanke er begyndt at røre på sig i Lillebælt.<br>
For mit eget vedkommende, har det været utroligt dårligt fiskeri hele sommeren igennem. Så det kunne da være rart at høre om der er begyndt at ske noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer