Garmin Transduser

Mere
1 år 2 måneder siden #1190942 af Jens Villumsen
Besvaret af Jens Villumsen på emne Garmin Transduser
Hej Nicolai

Det er jo 3 meget forskellige transducere og det er svært at rådgive uden at vide nærmere hvad dine behov er og ikke mindst hvilken plotter/lod du har. Der er jo forskel på hvilke teknologiet understøtter.

GT52HW-TM er en fuld CHIRP transducer med både ClearVu og SideVu. Den er højfrekvent og dermed mest anvendelig på lavere dybder (op til ca 35m) Jeg anvender selv denne trasducer på min båd.

GT40 er en ældre transducer, hvor du har faste frekvenser på normalt lod, samt ClearVu. Den er lidt mere lavfrekvent og dermed andelig på større dybder.

P66 er en helt gammel 2frekvens (faste) som mange bruger som ekstra transducer på større dybder. Den har ikke de nye scannings ekkolod funktioner.

Når jeg skriver lidt om dybder for de forskellige typer, er det jo ikke fordi de ikke kan række dybere eller lavere. Der er altid en sammenhæng mellem den frekvens en transducer har plus dens åbningsvinkel, der gør at den har et område hvor den er mest velegnet til.

Jeg vejleder dig gerne på tlf. du kan kontakte mig på 29271585

Jeg har et ret godt kendskab til Garmin, efter 4års arbejde på marine supporten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nicolai Nielsen
  • Nicolai Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
1 år 2 måneder siden #1190939 af Nicolai Nielsen
Garmin Transduser blev oprettet af Nicolai Nielsen
Hej
jeg har 3 transdusere liggende og skal vælge 2 at sætte på båden
GT-52HV
GT-40
P66
så en skal fravælges...
er der nogen der vil komme med gode råd omkring hvilke fordele der er ved de forskellige, så jeg kan få truffet et fornuftigt valg



 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer