Hey jeg ha...

Mere
5 år 3 måneder siden #1105829 af Thomas laursen
Besvaret af Thomas laursen på emne Hey jeg ha...
Hej du skal opsøge facebook mopa forum , eller skrive til øernes mopaklub . Der kan du få alt den hjælp du behøver , og ja der sejler massere gamle mopaer rundt der er lavet om så de kan sejle med kort benet motor

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105828 af Arno Nielsen
Besvaret af Arno Nielsen på emne Hey jeg ha...
Hej Preben, Jeg har selv haft en mopa sprint, hvor jeg lavede den om til kortbenet motor, blev træt af at se den motor rage halvt op i himlen, jeg satte en 20 hk honda og lavede et nyt konsol til hækken i rustfri stål med et stykke vandret ind over dækket, således at dækket var med til at bære, så det ikke kun var agterpladen som slulle bære lasten. På det konsol skruede jeg et stykke af det gamle hæk på, så det havde den tykkelse motoren skal have, du skal korte det så meget op så konsollet medd monteringsskruerne næsten rører ved dækket, derefter monterede jeg vinger på motoren, mener, at det ville køre rundt i luftvirvel, det hjalp, så motoren blev nede, kan du bruge dette til noget, mvh Arno. Cooper Krogen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • preben Haubye
  • preben Haubye's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1189183 af preben Haubye
Hey jeg ha... blev oprettet af preben Haubye
Hey jeg har en mopa sprint med langbenet motor men vil lave den om til en kortbenet er der nogen der har et link eller mål på hvor højt jeg skal sætte det nye motor beslag på forhånd tak
hilsen nyt medlem Preben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer