Hej jeg sk...

  • Michael R. Schack
  • Michael R. Schack's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
7 år 2 måneder siden #1102483 af Michael R. Schack
Besvaret af Michael R. Schack på emne Hej jeg sk...
Læg 2 stk 4qm ledninger både plus og minus fra hoved afbryderen gennem en 15 A
sikring så får du ikke spændingsfald når du aktiverer sendeknappen,husk at behandle de blanke ender mod ir.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
7 år 2 måneder siden #1102478 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Hej jeg sk...
Hej Thorvald den skal have en ledning fra batteriet der er kraftig nok til når den sender med 25wat prøv at sætte strøm til inden du montere den der hvor du vil have den kig så på kompasset der er jo magnet i højtaleren det kan godt være at det giver misvisning på kompasset med venlig hilsen Per Motsch Andersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thorvald nielsen
  • Thorvald nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
7 år 2 måneder siden #1186052 af Thorvald nielsen
Hej jeg sk... blev oprettet af Thorvald nielsen
Hej jeg skal til at montere en vhf radio i båden,er det bedst at montere den direkte til batteriet selvfølgelig med en sikring imellem og må radioen godt sidde i nærheden af ekkolod og gps da det kniber med pladsen på styrepulten og hvad med antennen skal man da holde en bestemt afstand fra de andre apparater eller betyder det ingenting,det er en Ryds 620 styrepultsbåd så jeg synes jeg skal være kreativ for at få plads til det hele da der ikke er megen plads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer