Insight Ge...

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
8 år 1 måned siden #1098426 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Insight Ge...
Logningerne er gemt (og uploadet til Claus fiskekort også) så det er nok mere et spørgsmål om at finde tilnavnene igen &#128521

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne Schou
  • Bjarne Schou's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098425 af Bjarne Schou
Besvaret af Bjarne Schou på emne Insight Ge...
Hej Thomas
Hvis du stadig har de logninger fra Sverige, kunne du sende dem derover igen efter den 1. maj. Så skulle de ikke blive afvist. Jeg vil give dig ret i, at det ikke har været optimalt med de saltvandskort. Det var en misforståelse, der fik lukket ned for saltvandskortene, men nu skulle det gerne køre igen. Så vi kan få logget noget mere, så kortene kan blive bedre og dække noget mere.
Mvh Bjarne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
8 år 1 måned siden #1098423 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Insight Ge...
Det var en dejlig nyhed. Mine sidste upload fra Rødvig og omegn blev afvist med henvisning til at en del var i Sverige, så det bliver spændende at se hvor meget mere der kommer med efter maj. Jeg synes også det har været noget til og fra med de saltvandskort.

/Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne Schou
  • Bjarne Schou's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1185315 af Bjarne Schou
Insight Ge... blev oprettet af Bjarne Schou
Insight Genesis
Der er nu igen lukket op for saltvands social kortet i Insight Genesis. Det har været lukket ned i en periode, men vi kan nu bruge det igen. Så det er bare med at få logget så meget som muligt og få det delt på det sociale kort, så vi kan få et bedre kort at sejle og fiske efter. I Sverige bliver det fremover også muligt at bruge Insight Genesis. Det har eller ikke været tilladt at bruge IG i saltvand i Sverige, men de har vedtaget at fra den 1. maj kan vi bruge IG i saltvand. www.gofreemarine.com/insight-genesis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer