Nogen gode...

Mere
8 år 10 måneder siden #1096249 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Nogen gode...
Hej Chr. Elstoft

Med risiko for en masse mudderkast omkring vores forsikringsordning skal jeg bare give dig et lille råd:

Generelt er en billig forsikring kun billig til den dag man skal bruge den.

Tjek alle de øvrige udbydere og sammenlign dækningsgraden, og nærlæs også det der ikke er skrevet fyldestgørende for man skal altid holde det op mod hinanden. Altså æbler mod æbler og ikke æbler mod bananer.

Du søger en billig forsikring, og ja dem er der altid nok af, man bliver lover guld og grønne skove, så træd varsomt, der er flere gange såvel JSK som MSK har måtte sande at de billige ikke var pengene værd.

Som de forgående har anbefalet kan jeg kun tilslutte mig, det kræver dog medlemskab af en af SSK, MSK eller FTK, men da der ud af 1800 medlemmer er ca. 1200 der er forsikret gennem Tryg, så kan jeg kun sige, når vi løfter i samlet flok kan vi også presse ting igennem der måske ligger i gråzonen, hvilket SR-Fishing ved et uheld og senere en trailertransport kan bevidne.

Held og lykke i din søgen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 10 måneder siden #1096247 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nogen gode...
Billigt er det ikke, slet ikke med kasko, jeg har alle mine firsikninger i tryg ,har kasko på båd, motor og trailer, de dækker godt.
Mvh Kurt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael R. Schack
  • Michael R. Schack's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 10 måneder siden #1096246 af Michael R. Schack
Besvaret af Michael R. Schack på emne Nogen gode...
Brug Tryg gennem klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Chr.
  • Chr.'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
8 år 10 måneder siden #1184595 af Chr.
Nogen gode... blev oprettet af Chr.
Nogen gode råd angående forsikring , hvad er billigst!! og mest fornuftigt !!

Båden bliver opbevaret på hjemmeadressen , ????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer