Baystar Hy...

Mere
9 år 1 måned siden #1093928 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Baystar Hy...
Du kan vælge begge, den hydrauliske styring reagerer ikke på samme måde som kabelstyringen, den er dyrere, men fordelene ved hydraulisk styring udligner prisforskellen over tid.. Det ville klart være mit valg..
::

/Peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 1 måned siden #1184287 af ukendt bruger
Baystar Hy... blev oprettet af ukendt bruger
Baystar Hydraulisk styring
Jeg er lige blevet den lykkelige(forhåbentlig) ejer af en Ryds 520 ST
Den er monteret med kabel styring, og da jeg var ude og prøvesejle synes jeg, at den var meget tung i styretøjet så snart vi kom lidt op i fart.
Jeg konstaterede også, at så snart jeg slap rattet trak båden kraftigt til den ene side.

De problemer vil jeg meget gerne af med, så jeg har kigget efter noget styretøj med Non feed back i stil med det her www.watski.dk/STYREBOX-ZTS-3000-115vt
eller Baystar Hydraulisk ala denne her www.holbaek-baadcenter.dk/hydraulisk-styring-baystar

jeg vil aller helst have det hydrauliske system, men hvordan ter det sig når man slipper rattet.
Holder den kursen eller slår den op i banden, ligesom teleflex styringen gør.

Og nej, jeg har ikke lige 15 k liggende i skuffen til en autopilot lige nu :B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer