Jeg har en...

Mere
9 år 9 måneder siden #1090101 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne Jeg har en...
Ja, Frits så vidt jeg husker sidder der en pick-up spole på anker-pladen, som påvirkes af magneten i svinghjulet, således at den ændre tændings-tidspunktet, når anker-pladen drejer, ved ændringer på gashåndtaget. Kontroller også lige ledningerne fra under anker-pladen, at de er ok.
Mvh. Peter F :-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 9 måneder siden #1090099 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
Gasspjæld står fuldt åbent. Kan faktisk komme over vandret, og det er nok derfor den staller. Den med ankerplade vil jeg studerer i håndbogen, som jeg har. Skal den justere tøndringen ved høje omdrejninger?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 9 måneder siden #1090097 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne Jeg har en...
Hej Frits

Har en Johnson 25 HK, som er meget lig Din Evinrud 30 HK, prøv at se ind i indsugningen, og se om spjældet, står fuldt åbent med gashåndtaget i bund ?
Ellers er det nok en kontrol af justeringen af skub-træk stængerne i forbindelse med gassen og ankerpladen under svinghjulet som Michael skriver.
Prøv at få fat i en manual, har en men den ligger på Bornholm. Se også lige om skruen sidder fast på gummi-navet -:

Mvh. Peter F.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael R. Schack
  • Michael R. Schack's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 9 måneder siden #1090093 af Michael R. Schack
Besvaret af Michael R. Schack på emne Jeg har en...
Det kan være dit tændingssystem der ikke stiller tændingen op når du giver gas
det er typisk ved den fejl du nævner såvidt jeg ved drejer ankerpladen under
svinghjulet.