Hej. Jeg h...

  • Hans Peter Hansen
  • Hans Peter Hansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
9 år 10 måneder siden #1089907 af Hans Peter Hansen
Besvaret af Hans Peter Hansen på emne Hej. Jeg h...
Hej Peter. Når jeg kommer ned til andet er det så Supply Voltage jeg skal slå til. Jeg syntes at det er den eneste valgmulighed der kommer frem og så er det formodentlig strømstyrken ligesom et voltmeter der kommer på skærmen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 10 måneder siden #1089896 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne Hej. Jeg h...
hej hans peter

først skal du have p66 transduceren installeret !
tryk "pages" vælg "ekkolod" vælg "installation" vælg transducer type, f.eks. "airmar p66 (5k). ( hvis temperaturen er forkert, prøv med (10k)).
og tryk "gem", så skulle den være installeret.

så kommer, for at få fart gennem vandet, tryk på en af boxene i bjælken for oven (hvor du vil have fart gennem vand) f.eks i stedet for cog (kurs over grund), så du har det ved side af sog (speed over grund), så du kan se forskellen, så skulle "redigere instrument menu" komme, tryk på den og "sel-ect info" tryk på dreje-knappen, og drej ned til "andet" herefter kan du vælge "fart gennem vandet" med v i vælgerboxen. det er dog ikke venstre du stemmer på her hi hi.
håber det løser problemet, ellers kom igen.
mvh. peter f.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hans Peter Hansen
  • Hans Peter Hansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
9 år 10 måneder siden #1183508 af Hans Peter Hansen
Hej. Jeg h... blev oprettet af Hans Peter Hansen
Hej. Jeg har en simrad nss 7 hvor jeg har fået ny transducer til, en P 66 med fartmåler, men jeg syntes ikke jeg kan se farten på skærmen. Det er kun SOG farten der vises og det er vel farten over bunden og ikke farten gennem vandet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer