Hej<br> Je...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001613 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Je...
Hej Thomas<br>
Jeg var på øresund i søndags, og ved formiddagstid begyndte low.GPS at flippe helt ud og gjorde det i et par timer, efter der har der ikke været en skid galt, så det er sku nok "Bush" der har været på jagt i de timer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001610 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Je...
Ja, måske. For på min tidligere Simrad havde jeg nogenlunde samme oplevelse. Antennen var død! Kun en løsning - købe en ny! Man kan måle sig til det - og en forhandler kræver typisk at du afmontere antennen. Min antenne havde fejl i periode på ca 5 timer før den helt døde ( og efterlod båden midt i øresund ;-)).<br>
Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1186955 af ukendt bruger
Hej<br> Je... blev oprettet af ukendt bruger
Hej<br>
Jeg ville høre om nogen herinde kunne hjælpe mig, før jeg gik til en forhandler. Da jeg var på køge bugt i søndags fik jeg problemer med min lowrance global map 2000, den begyndte at vise den modsatte vej af hvad vi sejlede, den viste syd hvor vi sejlede nord. Og en enkelt gang stoppede den bare kursen. Er der nogle der har et godt råd på hvad det kan være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer