Jeg har li...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001603 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har li...
Hej Anker.<br>
Jeg købte for 1.5 år siden helt ny båd og motor, og fik monteret Simrad ap12 Og den har virket perfekt lige siden. Ps. den er meget brugervenlig.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001597 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har li...
Hej. Den har jeg kun godt at sige om, jeg har haft en siden -98, dengang hed den "Navico" men det er den samme. Den er hurtig til at reagere men har problemer med at holde en kurs i trolling fart hvis det blæser meget så er der kun et at gøre, sejle med søen så går det fint igen. Den kræver en god forbindelse til strøm ellers kan den falde ud, så ikke for tynde kabler og dårlige stik. Jeg vil købe en igen hvis jeg skulle have ny.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1186950 af ukendt bruger
Jeg har li... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg har lige købt ny båd og tænker på at montere en SIMRAD Autopilot AP 12 Rotary drive altså for kabelstyring.Er der nogen der har erfaring med denne pilot.På min forrige båd havde jeg en Sportspilot den virkede rimeligt, en rep. på 5 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer