Ørnvik 51...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001625 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Ørnvik 51...
Har selv en båd som ovenstående og har fået udnyttet båden trollingpotentiale med stor tilfredshed.<br>
Jeg har fjernet de to hynder der udgør ryglænet på de bagerste sæder. Den fabrikssyede lynlås er derefter blevet udskiftet, så man kan sætte dem på igen, hvis behovet skulle være der.<br>
Vi har derefter lagt en trollingbar på tværs af båden, som støttes af de to ryglæn/søgelænderet agter. Denne er simpelthen blot sat på med to U-bolte, så man let kan skrue den af og på efter behov.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001600 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Ørnvik 51...
Hej Peter<br>
<br>
Tillykke med den nye båd, den skal du nok blive rigtig glad for.<br>
<br>
Jeg kan da ihvertfald give dig et enkelt råd....hvis du skal have ekkolod i båden, er der nede agter 2 små rum under stuverummene, hvor du kan montere transduceren i en klat silikone, og det er jo rart så man slipper for at bore huller i båden. Det letteste er at sætte den ved siden af lænsepumpen, da du allerede har ledningsgennemføring her.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Brian Kristiansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1186947 af ukendt bruger
Ørnvik 51... blev oprettet af ukendt bruger
Ørnvik 510 DC som trollingbåd. jeg har netop byttet min Ørnvik 450Cab med en 510 DC og står nu over for det store spørgsmål: Hvordan indrettes den optimalt til trollingfiskeri? Gode ideer og tips modtages og meget gerne med et par billeder, hvis det er muligt.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Peter R.C.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer