Hej.<br> <...

  • Johnny Andreasen
  • Johnny Andreasen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001555 af Johnny Andreasen
Besvaret af Johnny Andreasen på emne Hej.<br> <...
Hej Thomas<br>
Jeg har en 50 hk. Evinrude som i bund og grund er en Suzuki og jeg har ingen problemer med vibrationer overhovedet.<br>
Mvh. Johnny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001553 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.<br> <...
Hej <br>
<br>
Det synes jeg også at jeg har prøvet, men føler ikke den store ændring. Det er fordi min kammerat har en 70 hk suzuki 4 takter og jeg synes bare at hans ikke vibrerer ligeså meget som min. Men det kan da være at det er noget jeg skal leve med, men ellers tak for rådet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001547 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.<br> <...
jeg tror det er ganske normalt, prøv at trimme din motor lidt ud så den ikke hviler på tiltpinden, så forsvinder problemet nok, jeg har samme problem med min yamaha 50 4t. Vores både virker som en violinkasse, der er intet til at dæmpe resonans som f.eks i en bil, hvor der bliver brugt måtter og dæmperpap på pladerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001546 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.<br> <...
Hej Flemming.<br>
<br>
Jamen jeg kan heller ikke høre min motor i tomgang, iøvrigt noget jeg er ganske imponeret over, men den vibrerer bare så meget at det åbenbart giver resonans i båden. Men ellers tak for rådet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1001545 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.<br> <...
Hej Thomas<br>
Jeg har en Suzuki 50 hk og kender ikke problemet, min kan man ikke høre eller mærke det er faktisk kun sladre strålen man hører når den kører tomgang, prøv at kontakte Masnedø Marine og spørg efter Kurt, Kurt skal bare høre motoren i gennem tlf så har han et bud på hvad det kan være :-)<br>
VH Flemming

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 8 måneder siden #1186928 af ukendt bruger
Hej.<br> <... blev oprettet af ukendt bruger
Hej.<br>
<br>
Jeg undrer mig over en ting, omkring min nye 4takt motor, det er en suzuki 50 hk. Problemet er at den vibrerer når den står i frigear, det gør at hele båden sådan summer, hvis man kan sige det. Jeg ved at der var en tidligere, der skrev et lign. indlæg men jeg kan ikke finde det. Jeg ved heller ikke om sådan en motor med 3 cylindrer vibrerer mere end en med 4 cylindrer, eller om den står forkert i tomgang. Jeg ville høre om nogen herinde kender til problemet eller ved hvad man evt. kan gøre ved det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer