HJÆLP - J...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001492 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne HJÆLP - J...
Problemet er løst - så spinder den igen. Øverste kaburator havde tilsyneladende stået tom for længe - den lille pal som svømmeren skubber op og lukker for benzintilførsel når den er fuld havde sat sig fast (trykluft kan gøre underværker). Derudover var der en del "grums" i bunden af svømmerhuset.<br>
Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001491 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne HJÆLP - J...
Hej<br>
Som jeg umidddeelbart ka se er nødstartventilen en ventil hvor man kan "tvinge" mere benzin "ad en omvej". Mit bud er også at noget er tilstopet, men jeg har haft adskilt benzinslanger mm. Har været nede og hente noget nyt benzin for at prøve om deter det. Jeg vender tilbage hvis jeg finder problemet, dt kan vi vel alle få erfaring af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001490 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne HJÆLP - J...
først, hvad er nødstartsventilen ?? , men mit gæt er benzinen, hvis du sejler så lidt, hvor gammel er benzinen du har i tanken, det kan blive "dårligt" og i uheldige tilfælde danne en fernislignende substans som stopper dysserne til i karburatorene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1186914 af ukendt bruger
HJÆLP - J... blev oprettet af ukendt bruger
HJÆLP - Jeg har en 40 HK Yamaha, som har sejlet alt for lidt, i de 3 år jeg har haft den. Den bliver startet af og til i et ferskvandskar.<br>
Så kommer problemet: Pludselig begyndte den at "gøre knuder" - den slår nogle ordentlige "prutter" i tomgang, går i stå og kan ikke tage omdrejninger. <br>
MEN hvis jeg åbner nødstartsventilen og starter den, går den upåklageligt. Er der nogen, som før har observeret problemet og kan I hjælpe mig ? - ville gerne have den på værksted, men der er 14 dages ventetid. På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer