Bådvalgsi...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001462 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bådvalgsi...
Hej Jess,<br>
<br>
Har selv en Campion 542 siden 98', og kan kun sige vi er fuldt ud tilfredse med den. Den sejler godt, er søstærk, har en lækker finish, er meget stabil og så er der god plads til at fiske. -Den eneste ulempe er kabinen, som er for lille til at overnatte i. <br>
<br>
Med en 90 HK Honda sejler den 30-31 knob.<br>
<br>
Der er sikkert svært at vurdere dette med tre(indtil videre) indlæg, der alle hver især, anbefaler deres egen bådtype, men sådan er det vel;-)<br>
<br>
Held og lykke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001458 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bådvalgsi...
Hej Jes<br>
<br>
Jeg syntes helt klart du skal vælge örnvik'en. Jeg har selv en 510DC og den er ligesom 540DC en absolut velsejlende båd, som selv med moderate bølger, ligger klippestabilt på vandet.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Brian Kristiansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001457 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bådvalgsi...
Hej Jess<br>
Jeg har selv en Ørnvik 540 DC som jeg er meget glad for, den er meget stabil og velsejlende, den er rigget til trollingfiskeri, men kan sagtens bruges til mindre ture med overnatninger, det eneste der mangler er et toilet men da alle havne har sådan et er det ikke noget problem. Pas dog lidt på med vægten når den skal trailes, hvis du ikke har et trailerkort er det muligvis nødvendigt.<br>
Med en 90 hk fuld rigget sejler den med en max hastighed på omkring 30 knob, jeg har dog haft den oppe på 40 før jeg fik det hele monteret.<br>
Der står en nede hos Tempo både i Ishøj havn med alt monteret, den kan give nogle ideer om hvordan det kan laves.<br>
mvh.<br>
Tom Jensen <br>
medl. 787

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1186897 af ukendt bruger
Bådvalgsi... blev oprettet af ukendt bruger
Bådvalgsinput... Hej Alle, jeg ved at mit spørgsmål ikke har et endeligt svar og at det er op til den ekkelte, men jeg vil nu gerne høre jeres mening:<br>
Jeg står for at skal have ny/brugt båd efter følger specifikationer: Trolling/tursejlads/overnatning... Jeg er kommet frem til følgende "drømmebåde", hvad er jeres valg/kommentar:<br>
Champion 542<br>
Profisher 182 HT<br>
Ørnvik 550 WA<br>
Ørnvik 540 Cruiser<br>
Jeg håber at også folk der har en af ovennævnte vil komme med deres input...<br>
På forhånd tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer