Warrior - ...

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001446 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Warrior - ...
hej thomas - tak for tipset - når du kommer i nærheden af skivet vil jeg gerne have nummeret på presseningen og værkstedet. På forhånd tak.<br>
hilsen<br>
peter<br>
team nauta

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
19 år 9 måneder siden #1001445 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Warrior - ...
Hej Peter<br>
<br>
Jeg har købt min med en todelt kalesche fra starten, den har også fungeret som udendørs pressening/overtræk i 5 år, men er også ved at have set sin bedste tid. Snak med Henrik hos Ry både om en kalesche til din båd. Warrioren er jo blevet ændret lidt igennem tiden, så der er nok flere forskellige design. Jeg har også set en hvor man kunne tage siderne af, hvilket ikke er muligt på min. Jeg kan ikke lige huske hvor min er syet, men hvis du er interesseret så kan jeg godt finde nummer på presseningen samt værkstedet når jeg kommer ned til skivet..<br>
<br>
Vær iøvrigt opmærksom på at prisene er helt anderledes end for palstikpresseningerne.<br>
<br>
Knæk og Bræk<br>
Thomas<br>
"Ællingen"<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1186461 af peter michael ibsen
Warrior - ... blev oprettet af peter michael ibsen
Warrior - ejere - er der nogen af jer, der har erfaringer med vinterpressinger/overtræk. Min båd står ude, men jeg er træt af, at kæmpe med de traditioneller presseninger. Finders der - eller kan der laves et smartere overtræk-<br>
Fiskehilsen<br>
Peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer