Hejsa!!!<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001350 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa!!!<b...
hej Carsten<br>
<br>
Min quicksilver 450 40hk 4t er i princippet til salg engang ved lejlighed.<br>
Du kan se hvad jeg skriver om den på www.profisher.dk. gå ind på forum og så under købes. Den står der fordi jeg ønsker en større båd. Og så er "båd til salg" lige lagt ind samtidig. Selvom det nu kunne være rart med en "stor" og en "lille" båd at vælge imellem ;-)

<br>
hej hej<br>
<br>
brian<br>
FTK, JSK,TFAGN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001349 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa!!!<b...
Tak for det..... selve 475´eren er ikke omtalt, men formen på dem er jo nogenlunde identisk så man kan jo nok sammenligne dem. Ikke for godt at den føles hård ved små bølger!<br>
<br>
Mht udstyr..... motoren er en 2-takter, af udstyr jeg kunne se var blot lanterner, horn. Trailer ikke med i prisen! Men pæn og velholdt!!<br>
<br>
<br>
Hvad skal man ellers vælge??? hmmmm <br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001348 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa!!!<b...
hej har du besøgt bådbyggerens hjemmeside ?? ellers er den her. krikmarine.dk

som de skriver i bådnyts test, så er den "hård" at sejle i når der er lidt sø, den flade bund har sine begrænsninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 10 måneder siden #1001347 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne Hejsa!!!<b...
Er det en 2-takt eller en 4-takt motor...??? er det med trailer...??? nogen instrumenter...??? eller andet ekstra udstyr...???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186845 af ukendt bruger
Hejsa!!!<b... blev oprettet af ukendt bruger
Hejsa!!!<br>
<br>
Er HELT ny indenfor småbåde---har dog haft en lille jolle jeg har dørget lidt med. ! Men NU vil jeg have en ordentlig båd. Jeg har snart ferie og skal derfor bruge en. JEg har støvsuget markedet, men jeg er nok lidt for sent ude, idet jeg ikke har kunnet finde en brugt til en rimelig pris til mit behov. <br>
<br>
Det jeg har kik på er bla. Quicksilver 450 (så hvis i kender en der kender en ...;-)..... men mit spørgsmål lige her går på at jeg på fyn har set en for mig fin båd til fiskeri. Det var en forhandler der havde den stående helt inde bagved!<br>
<br>
Det er en Limbo 475 explorer (kabine). med en 30 hk m elstart. Det hele fra 1998. Den så MEGET rummelig og bred ud. Han forlangte 44 kg for den.<br>
<br>
Er det prisen og er den et godt køb ?????<br>
<br>
Hvor meget taber ville jeg tabe på den hvis jeg eksempelvis solgte den i den Blå om et år??<br>
<br>
Håber der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe i en fart!!!<br>
<br>
MVH<br>
Carsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer