Hej! Jeg h...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001409 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej! Jeg h...
Hej Michael<br>
<br>
Jeg har lige købt en ørnvik 460 med 40 hk mariner 4takt.<br>
Den er jeg meget tifreds med og den passer fint til mit fiskeri som er i limfjorden,egense,mariager fjord.<br>
Den er nem at sætte i vandet hvis man er alene.<br>
Den planer nemt med 2 voksne og 2 mindre børn også går den 33 knob hvis mit ekkolod viser rigtigt??<br>
Et godt valg til rimelige penge,men husk at der er penge at spare ved at købe det rigtige sted.<br>
Hvis du skal have en tur så giv mig et ring 96364898 <br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Ole Rosted Larsen<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001346 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej! Jeg h...
Hejsa!!<br>
<br>
Nu i skriver i er lidt "magelige"....betyder det at båden er til salg....???<br>
<br>
Jeg leder nemlig efter en quicksilver 450.<br>
<br>
Kontakt mig venligst hurtigst (har snart ferie :-))hvis du overvejer at sælge!<br>
<br>
Mvh<br>
Carsten Møller, Vejle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001344 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej! Jeg h...
hej der<br>
<br>
Jeg kan kun give Kristen ret. <br>
Jeg har selv en båd som Kristen, bare i quicksilver. Båden har bestået sin prøve på det gule rev i 8-9 sek/m. Jeg følte mig ikke utryg, farten blev bare sat efter forholdene.<br>
Så jeg har været mega tilfreds med den hidtil.Men den står nu for udskiftning, det er ikke fordi den er dårlig, men fordi jeg ønsker større aktionsradius i relativt dårligt vejr + Jeg er blevet lidt magelig ad åre :-)<br>
<br>
hej hej<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001343 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej! Jeg h...
Hej Michael.<br>
Jeg har en Ørnvik 450 med 40 hk 4 takt. Jeg har også fået at vide, køb aldrig en båd under 5m, men gjorde det alligevel, og er 100% tilfreds. Når jeg planer med 15 - 17 knob, godt og vel halv kraft i omkring 6 - 8 m sek. Hopper den fint på bølgerne uden at man føler sig utryk, og er en ren fornøgelse i havblik. Har været i Simris med ok bølger uden problemer. Det værste sted for en 4,5 m tror jeg er Køge bugt, underlige ukurante afstande på bølgerne. Jeg tror en på 5m har samme problemer. Man må købe det man har råd til. Større båd=større bil osv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186841 af ukendt bruger
Hej! Jeg h... blev oprettet af ukendt bruger
Hej! Jeg har tænkt på at købe en ny Ørnvik 460 cruiser, men er af flere blevet rådet til at købe en båd på min. 5 meter f.eks Ørnvik 510 cruiser som er ca.50 cm. længere og ca. 25 cm. bredere, men også ca. små kr. 40.000 dyrere, er der virkelig så stor forskel på de 2 både at det retfærdiggør den ekstra pris.<br>
Jeg skal bruge den til småture og er enten alene eller 1 mere, så der skulle være plads nok.? Er der nogle der har erfaringer med ovenævnte både.<br>
Mvh. Michael

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer