Gode råd ...

Mere
20 år 1 uge siden #1001085 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Gode råd ...
Hej Jess<br>
<br>
Jeg har osse en Suzuki og jeg må give Flemming ret det er bare sagen, den kører bare rigtig godt.<br>
Og kan godt anbefale dig at handle hos Masnedø marinecenter for der får du en kanon god behandling og prisen er osse ok.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1001065 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Gode råd ...
Hej Jess<br>
Du skal have en Suzuki, jeg købte en for et år siden, det er bare sager! ingen støj og røg, og altid start i første forsøg.<br>
Held og lykke med køb af nyt piskeris.<br>
Venlig hilsen Flemming N <br>
PS Jeg købte hos Masnedø Marineservice

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1186717 af ukendt bruger
Gode råd ... blev oprettet af ukendt bruger
Gode råd ? For ca. 8 mdr. købte jeg en Crescent 465 med en Mercury F25LBF motor brugt. Motoren er fra 1998 og de sidste 2 år før jeg fik den har den faktisk bare stået stille (fejlkøb af ham jeg købte den af - som jeg kender ganske godt)<br>
Den har altid startet og kørt/virket til UG, men på sidste tur på Øresund gik det helt galt. 4 sm fra Skodshovedhavn -total død!! Falck og i havn kom man.<br>
Det viser sig så at der er knækket en ventil, der er gået igenem stemplet, som så har lavet nogle grimme hakker, samt ødelagt topstykket - det vides ikke om krumtappen har taget skade. Efter at have talt med nogle værksteder er dommen: Ny motor - en rep. vil koste ca. 20.000 - 25.000 kr. Det er bare sur røv... Undskyld! Nu kommer mit spørgsmål: Har andre været ude for noget sådan ?<br>
KAn det være rigtigt... Sidst men ikke mindst: Hvad vil I anbefale at jeg køber det skal være 25-30 hk og helst 4-takts..... Jer er lidt nærvøs for igen at købe Mercury, men man vil jo så have lidt reservedele :o) På forhånd tak for jeres svar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer