hej, jeg h...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 uger siden #1001106 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej, jeg h...
Den der Bronze Transducer kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om. Priser - Info - forhandler osv.<br>
<br>
Vh.<br>
Søren<br>
Team Patolga

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 måned siden #1001031 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne hej, jeg h...
Hej Jan...<br>
<br>
Hvis ikke du kommer ud over ca.300M vand og du ikke søger på vrag positioner er det 200kHZ=20grader du skal bruge.Man kan med fordel køre med 50kHz når man søger på vrag,der har du en bredere stråle...<br>
til bule-fiskeri er det klart 200kHz man bruger,men igen begge typer kan bruges,bortset fra hvis du ved at på et tidspunkt skal på rigtig bybt vand +300M.så er det den dobbelte frekvente du skal købe..<br>
Den kan iøvrigt købes for 19500kr. plus gemüse.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1001030 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej, jeg h...
jeg klare mig fint med en 12 graders, jeg har et koden lod med hækmonteret tranduser 200/50 hertz, men til bule fiskeri kunne jeg godt bruge en 20 graders , men jeg har klaret mig fint i 2 sæssoner med den anden.<br>
<br>
mvh per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1001027 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej, jeg h...
Hrj Jan du burte anskaffe en bronse tranduser og så lave et huld i bunden af båden og føre den den vej med en udlignins klos med sådan et godt ekkolod vil jeg ikke spare di sidste kroner du får ikke nok udnyttelse med en hæktransduset<br>
oftes giver di ikke mere end ca 300-500 v og dit ekkolod er sikkert beregnet til meget mere. ca1000 v

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1186703 af ukendt bruger
hej, jeg h... blev oprettet af ukendt bruger
hej, jeg har bestilt et Lowrance LCX 104 C, men er i tvivl vedr. valg af transducer. Jeg har tænkt på en dobbelt frekvens transducer, men ved 200 kHz spreder den kun med 12 gr., det synes jeg måske er lige lidt nok, men hvad er jeres erfarring, og har jeg overhovedet noget at bruge 50 kHz til.<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer