GPS naviga...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 uger siden #1001043 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne GPS naviga...
Hej Lui<br>
<br>
Tak for dit svar.. Du har sikket helt ret i det med at en sådan PDA måske ikke er så vild med at komme med på havet når den ikke er vandtæt.. Men hvis jeg nu alligevel kunne finde på at prøve, ved du så hvad det software hedder man skal bruge for at kunne få søkort på PDA'en ?.. Og ved du hvor det(og selve søkortene) kan købes ?..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 uger siden #1001023 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne GPS naviga...
hej Bo<br>
Jeg har selv en PDA GPS, som jeg bruger i min bil til navigation, den kan også læse søkort, men i min båd har jeg en stationær kortplotter/ekkolod, ulempen ved pda'en er at den ikke er vandtæt, og jeg tror ikke en havtur er specielt sund for den, men der findes bilnavigation, der er vandtæt og kan læse søkort, bl.a. garmin streetpilot. tjek evt. garmin.dk<br>
Hels og lykke med ny båd og gps.<br>
hilsen Lui<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 uger siden #1186689 af ukendt bruger
GPS naviga... blev oprettet af ukendt bruger
GPS navigation på PDA (håndholdt lomme PC)... Jeg står overfor at skulle indkøbe en GPS navigation med søkort til min snarlig indkøbte Drago 640 og har derfor søgt rundt på nettet for at finde det helt rigtige system.. Jeg kan se at man kan få nogle smarte og gode PDA'ere med GPS og navigation til bilen og der er yderligere nogle sider som omtaler søkort til selv samme PDA systemer..<br>
<br>
Det var så her jeg tænkte at det da lyder rigtigt smart og ikke mindst billigt at benytte en PDA til GPS navigation i båden og så også kan bruge den til navigation på landevejene, samtidigt med alle de andre funktioner der er i en sådan PDA... Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der har erfaringer med en sådan løsning ??..<br>
<br>
MVH<br>
Bo Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer