Trækdyr m...

Mere
10 år 10 måneder siden #1077827 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Trækdyr m...
Hej
Jeg trækker med automatgear, og det funker bare perfekt. Super nemt og ingen koblingsfileri :)
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 10 måneder siden #1182391 af ukendt bruger
Trækdyr m... blev oprettet af ukendt bruger
Trækdyr med automatgear?

Hej Folkens
Jeg går og lurer på at supplere familieslæden (kia ceed sw 1,6 crdi 2013) med et trækdyr, f.eks. en Land Cruiser fra slut-90''erne, 3,0 diesel og automatgear.

Jeg formoder at det fungerer fint nok med automatgear og bådramper osv? Eller er der nogen af jer der har noget erfaring med om det giver anledning til udfordringer at sætte båden i vandet/tage den op af vandet med automatgear?

Bilen bør jo have overskud nok til hvad som helst med en tilladt påhængsvægt på 3500 kg og reduktionsgear og 4x4.

Min båd er pt blot en 15 fods jolle, så det er ikke alverden, men kunne godt overveje at skifte den ud med noget større på et tidspunkt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer