Jeg har by...

Mere
20 år 1 måned siden #1000880 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Jeg har by...
Hej Thomas<br>
<br>
Jeg skiftede for et par år siden min kabelstyring ud med en seastar hydraulik styring, og havde på dette tidspunkt en sportpilot men talte med flere og fik af vide at den ikke ville holde længe hvis jeg anvendte den på den nye styring. Så jeg tog springet og købte en Raymarine st 5000+, men om der var noget om snakken ved jeg ikke rigtigt men enting er helt sikkert, jeg har slet ikke fortrudt for den virker 1000 gange bedre en sportpiloten og så er den lydløs.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
20 år 1 måned siden #1186644 af Thomas Hauerberg Larsen
Jeg har by... blev oprettet af Thomas Hauerberg Larsen
Jeg har byttet kabelstyringen ud med hydraulik på min Warrior og er nu løbet ind i problemer med at få min Sportpilot til at holde kursen. Raymarine foreskriver anvendelse af en rorføler på Sportpilot med hydraulisk styring. De vil have 3200 dask for sådan én, der i pricippet blot er et vandtæt 5 Kohm potentiometer. Er der nogle der har alternative forslag til hvordan jeg løser problemet hører jeg det gerne.<br>
<br>
"Ællingen "<br>
<br>
PS. Jeg ved godt de fås til under 1500 kr i USA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer