Hej er der...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000968 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej er der...
Læste her for nylig et sted at man skulle opsøge den lokale mc-forhandler. Der kan man købe en kabelsmøre til kablerne på sin mc, dem presser olie IND i kablerne. Mon ikke den slags ka bruges til andre kabler??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000794 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej er der...
olie i kablerne. <br>
jeg har selv i samarbejde med en ven smurt mine kabler i båden. det foregik ved montere en slange med spændebånd i den ene ende og fylde slangen med olie, derefter spænde en tryk luftpistol på den slange og så MEGET FORSIGTIGT få det presset ing i kablet. vi brugte moterolie i mangel på bedre og den går perfekt den dag idag . selvom det er 2 år siden nu.!! men brug en olie der ikke bliver sort for det kommer jo ud i den anden ende på et tidspuknt , og det vil svine hele din motorbrønd til.. venlig hilsen dennis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000779 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej er der...
Hej. Eneste jeg kan tilføje er at du skal bruge en meget tyndt flydende olie, ellers kommer kablerne til at gå træls, særligt i den kolde tid af året. Jeg bruger selv en spray med teflon smørremiddel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186615 af ukendt bruger
Hej er der... blev oprettet af ukendt bruger
Hej er der nogen der har en god ide til hvordan man smørre sine gear/gas kabler.Da jeg har dem afmonteret på motoren og på boksen tænkte jeg at lidt fedtelse ville gøre dem godt inden monteringen igen<br>
Mvh.<br>
Mikael.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer