Hej, jeg h...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000764 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej, jeg h...
Jeg har en 16'er i farver - og forstået korrekt er det mest processorstyrken der er forskel mellem 16, 18 og 19?<br>
Jeg syntes også skærmen er for lille - og jeg glæder mig til at jeg vinder i lotto!<br>
Men det er til at leve med, detaljerne er skarpe og det udligner lidt den lille skærm. Umiddelbart er det nok fordi jeg kommer fra 2 store skærme af samme størrelse(simrad) - oplevelsen havde nok ikke været negativ på nogen måde hvis det var 2 skærme af X75 størrelse jeg havde opgraderet til en 16'er?<br>
Loddets størrelse er generelt OK, ved deleskærm. For mig handler det mest om at plotteren er for lille - specielt ved bølge gang. Et lille tip, kan være at slå fuld skærm på plotter når du sejler, og deleskærm når du fisker?<br>
Hilsen Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000726 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej, jeg h...
Tak for svaret. Vi er fuldstændigt enige om at X104C er at foretrække, men med hensyn til prisen er der jo en forskel, og da jeg ikke vandt i Lotto i går, bliver det nok et X18C el. X19c.<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000723 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hej, jeg h...
Hej Jan<br>
<br>
Jeg har set en X18C og ville mene at skærmen er okay enten som GPS eller lod, men hvis du står og skal dele skærmen i 2 ville jeg mene den er for lille, ville hellere vælge som jeg selv har en X104C (kanon apparat)den har for det første en skærm som er 10 gange bedre i direkte sollys, og så har den en skærm af en sådan ar der er plads til 2 billeder i fornuftig størrelse på engang.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186602 af ukendt bruger
Hej, jeg h... blev oprettet af ukendt bruger
Hej, jeg har også lige et spørgsmål vedr. lidt elektronik.<br>
Jeg har tænkt på at købe et Lowrance LCX-18C, men er i tvivl om størelsen på skærmen er for lille, da jeg har tænkt mig at dele skærmen mellem ekkolod og gps. Hvad er jeres erfaring? På forhånd TAK<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.213 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer