Hejsa. Jeg...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000721 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa. Jeg...
vedr. yamaha. Ja du har ret at en motor på "sprøjten" er mere villig i kulden, til at starte altså, men det er en top motor og jeg vil ikke tøve med at købe en igen, pålidlig og billig i drift.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000720 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne Hejsa. Jeg...
Yamaha er udmærket hvis det er et orgel man er på udkik efter, nej-spøj til side.Man skal bare være klar over flere små motorer er med karborator og netop Suzukien er med indsprøjtning,klart en fordel i feks. 15 grader frost.<br>
Lad os da bare høre nogle flere meninger,det er ingen skade til...Vi bliver dog nok ikke enige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000716 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa. Jeg...
Hej Jan.<br>
Jeg har en yamaha 50 hk 4takt. som jeg er meget glad for, støjsvag og økonomisk, den bruger 1/3 af, hvad min gamle Johnson gjorde, så med simpel matematik, er motoren betalt i løbet af 3 år, bare ved benzinbesparelserne.<br>
Jeg tror dog, at om du vælger yamaha-Honda-eller en anden 4 takter, er i dag nok hip som hap,da der kun er små forskelle på de forskellige motorer.<br>
med venlig hilsen Tom Fessel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000714 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa. Jeg...
jeg siger også held og lykke med din kommende suzuki, jeg har selv en yamaha som aldrig har svigtet, trofast og billig i drift.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000713 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne Hejsa. Jeg...
Hej...<br>
<br>
Der er mange der vælger Suzuki,den er drift sikker,brændstof besparende og utrolig støjsvag,Dem jeg kender som har Honda er også meget tilfredse,men en Honda larmer af H...til samlignet med en Suzuki...<br>
<br>
Held og lykke med din Suzuki.<br>
Mvh.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186601 af ukendt bruger
Hejsa. Jeg... blev oprettet af ukendt bruger
Hejsa. Jeg er ved at handle båd, og er nu lidt i tvivl vedrørende motorvalg.<br>
Jeg er kommet frem til at den skal være på 50 HK., men skal jeg vælge Honda eller Suzuki. Jeg håber der er nogen af jer der kan guide mig lidt på rette vej.<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer