hej fiske ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000711 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej fiske ...
Hvis dit søgelænder går rundt og på tværs ved hækken,så der er et hjørne i begge sider, kan du få svejset en plade i hjørnerne hvor basen til riggerne kan skrues fast. Et bræt på tværs - en såkaldt trollingbar - er også en mulighed, med den både vejer og fylder væsentligt mere. Hvis du mailer til mig kan du få et telefonnummer til et klubmedlem der er god til det der med rustfri. Han kan garanteret løse problemet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186596 af ukendt bruger
hej fiske ... blev oprettet af ukendt bruger
hej fiske venner jeg har en ryds 435 kabine båd med søgelænder hele vejen rundt hvordan får jeg sat 2 canon downrigger fast på søge lænder jeg ved man have et bræt tværs over båden men ville gerne bruge de 2 sidde pladser der er bagerst i båden hvis der var en anden god måde at mod dem på så tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer