Teparation...

Mere
20 år 2 måneder siden #1000704 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne Teparation...
Du kan bare bruge autosol eller tandpasta,det er vigtig at glasset ikke bliver varm,du tilfører lidt vand hele tiden,pasta - vand på - polere - pasta - vand på -polere...osv.<br>
Så er den lækker..<br>
<br>
Mvh.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000701 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Teparation...
Var lige en tur ude i mine gemmere.<br>
produktet hedder Meguiars Mirrorglaze Clear plastic polish & clear plastic Cleaner og kan ses her www.meguiars.co.nz/pages/products/boat.html

Der må være nogle bådforhandlere herhjemme der har noget tilsvarende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000700 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Teparation...
Hej Per<br>
<br>
Der findes et produkt til polering af plexieglas, jeg ved ikke lige hvor man får fat i det i det civile, vi bruger det i bla. i flyvevåbnet til polering på fly. Har med succes prøvet det på mit gamle x-70a ekkolod, som efterhånden var en del ridset. Jeg vil prøve at finde ud af det, medmindre der er andre der kan hjælpe. Produktet er i 2 flasker en grovpasta og en finpasta og det fungerer fint, især med en excentersliber og polersvamp:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186591 af ukendt bruger
Teparation... blev oprettet af ukendt bruger
Teparation af ridser i plexiglas.... for et par uger siden var det rigtigt koldt i simris og smart som jeg var (troede jeg) tog jeg min isfjerner i bilen med ud og jeg fik hurtigt brug for den. Det viste sig altså at være en rigtig dårlig ide for det gav nogle grimme ridser i plexiglas ruden. Nogen der har en ide hvordan disse fjernes ?<br>
på forhånd tak, per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer