Hej igen.....

Mere
20 år 3 måneder siden #1000595 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hej igen.....
Hej Lasse<br>
<br>
Du skriver godtnok at man kan købe apparatet i USA for ca. 2500 kr, men du skal lige være opmærksom på at hvis du ikke ligefrem tager rejsen derhen skal du forvente at komme til at betale både afgift samt 25 % moms, og så er differencen ikke så stor længere da du i øjeblikket kan få det for 5000 kr i danmark, og det måske havner på godt 4000 kr fra USA.<br>
Og så lige enting til som du skal være meget opmærksom på som er at hvis du er så uheldig så apparatet går i stykker skal du forvente at sende det retur til hvor det er købt, frem for at hvis det er købt i danmark og går gennem Fairpoint er servicen bare kanon hvis det skulle ske.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000594 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej igen.....
Mange tak for svarene, det lader jo til og være et godt køb, kan du også se bulerne på sundet med de 600watt Leif?<br>
Har også set du kan få det nye lowrance X-98 (nyt) i udlandet til 419,95 dollars og med dollarkursen PT så svare det KUN til 2475,75 kroner, det er da helt vandvittigt. Eller finder du det nede ved tyskerne, snakker vi omkring godt 400 Euro lidt over 3000,- det er jo ½ pris i forhold til herhjemme, nogen af jer der har gode erfaringer med og hente elektronik hjem fra udlandet?<br>
Har dog mine tvivl til garantien..Selom de proklamere med 1 års fuld garanti.<br>
Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000593 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej igen.....
Hejsa, jeg har et Eagle Accura 240, og det er jeg meget glad for, har haft det i ca. 2 år nu. Det er ikke helt rigtigt som forhandleren siger det skulle svarer til Lowrance X85, det svarer nærmere til X75 i sendestyrken, X85 har 3000W i sendestyrke medens X75 har 600W og det har Accura 240 også ifølge den engelske manual, men ellers er de identiske, det er vist kun farven på ekkolodet til forskel. Jeg har hørt at Eagle er et Lowrance i billig udgave, så det gør det ikke ringere. Det er også rigtigt at der følger en dansk manual med, den er til Lowrance X85 / X75 / X65 , men kan sagtens bruges til Accuraen, da det er samme opbygning i menuen. <br>
Det er en god pris, du kan købe det til.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000591 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej igen.....
Hej... Har selv en Eagle og der følger en Lowrance manuel med... Så... Kender ikke den model du nævner men det er nok ikke helt løgn. Min Eagle virker 100% !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186560 af ukendt bruger
Hej igen..... blev oprettet af ukendt bruger
Hej igen.. Ja så er det om nogen kender til ekkoloddet Eagle Accura 240, forhandleren mener det er akkurat det samme lod som et lowrance X-85. Det stod til 2495 inkl temp og fart måler.. Har bare en tanke til eagle, men hvis nogen kan fjerne den, er det formodentlig et godt bud?<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer