Stationer ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000602 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stationer ...
Jeg har godt nok eet af de dyre - så om spørgsmålet er til mig, ved jeg ikke - men jeg vil alligevel forsøge at svare!<br>
Min erfaring siger at ting i en båd får BANK, derfor skal de kunne holde til det, og sidde umådeligt godt fast! Du skal have et overblik over dine instrumenter altid. Ved bærbare instrumenter, ville min bekymring også være skærm størrelse og opløsning samt opdatering frekvens - Store kort med meget data - kræver en hurtig processor!<br>
Hvis man kigger på pengene - så ville jeg købe en en brugt monocrome plotter fra een eller anden "teknik pusher" - der bare må have den nyeste med farver!<br>
Her vil 3000 kr for Simrad og Lowrance også række langt!<br>
;-)<br>
Knæk og Bræk<br>
Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186557 af ukendt bruger
Stationer ... blev oprettet af ukendt bruger
Stationer eller håndholdt GPS...<br>
Hej jeg går og er lidt i tvivl om det er en stationær eller håndholdt GPS man skal ud og investere i, formoder man kan få en "holder" til den håndholdte GPS, men hvor stor pris sætter jer der ikke har den største og dyreste trollebåd på et stationært lod, der hvor man tænker der er forskel på og bruge 2500,- i forhold til 5500 kr???<br>
<br>
Mvh Lasse BJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer