Hej<br> <b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 6 måneder siden #1001703 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> <b...
Til Rune.<br>
<br>
Hermed en kommentar til dit indlæg på SSK hjemmeside.<br>
<br>
Det er dejligt at vores kunder kigger på vores hjemmeside for at købe både, det er vi glade for. Men den episode du har haft med os, d. 29. september 2004 er vi selvfølgelig meget kede af.<br>
For ikke at komme med for mange undskyldninger, og ”Kristian forklar mig røv” kan vi lige forklare sagens hændelser her:<br>
• Vi havde fået båden ind i kommissions salg d. 17. september og vi havde ikke fået alle oplysninger fra sælger om båden, på det tidspunkt du kontakter os.<br>
• Hele vores salgsafdeling var ikke at træffe på det tidspunkt du ringer, og den person du får fat på er i vores udstyrs afd. Selvfølgelig skal en af vores medarbejdere ikke tale på den måde til vores kunder og dette er også ændret i vores procedure af kundehenvendelser fremover.<br>
• Normalt gør vi det, at vi ved sådan spørgsmål som du ønskede svar på, beder vi køber om selv at tage kontakt til sælger, så alle tvivls spørgsmål kan blive besvaret.<br>
Vi kan med glæde noterer os at du nu har købt båden d. 30. september og håber at du er tilfreds med købet.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Michael Johansen<br>
Tempo Både<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 6 måneder siden #1001702 af Jakob Larsen
Besvaret af Jakob Larsen på emne Hej<br> <b...
Jeg har også udelukkende haft positive oplevelser med Tempo-både.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 6 måneder siden #1001701 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> <b...
Ang. min oplevelse i Tempo-både...<br>
<br>
Jeg skrev til Tempo-både og beklagede mig og om aftenen ringede Thomas Stoltze som ejer Tempo både. Han beklagede inderligt det skete og gav mig virkelig en god oplevelse og det endte med at jeg købte båden hos ham med rabat.<br>
<br>
Kort sagt en god og fair behandling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 6 måneder siden #1001684 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> <b...
Hej Rune,jeg har lige et par sider mere,under Batborsen.com er der 4 som alle lyder til at være gode,og på Batnet.se er der 1,men under den første er de 3 af dem med 4 takts motor.priserne skulle du kunne gange med ca 0,83 så har du en ca pris i dk kr<br>
Mvh<br>
Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 6 måneder siden #1001683 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> <b...
Mange tak for hjælpen Torben. Jeg prøver at kigge på deres hjemmside.<br>
Med venlig hilsen<br>
<br>
Rune

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 6 måneder siden #1001682 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> <b...
Hej Rune,hvis du er oppe i de beløb,så syntes jeg du skulle kigge ovre i sverige der er de jævnligt til at få for rimelige penge,kig evt. på www.blocket.se der kan du sikkert finde nogle,og der plejer ikke at være problemer med at få svar på sine spørgsmål,bare en ide fra hundested.men held og lykke med søgningen.

Mvh<br>
Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.246 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer