Pas på af...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035247 af
Besvaret af på emne Pas på af...
Man bør også anmelde det på www.ulovlige.net, som er lavet af Danmarks Sportsfiskerforbund

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035246 af
Man bør også anmelde det på www.ulovlige.net, som er lavet af Danmarks Sportsfiskerforbund

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035242 af
Fedterøven, Kobberværket. HMM. Det lyder lidt som Svensk farvand i mine ører!!
Så mon ikke det er den Svenske Kustbevagtning, der skal have skylden for den??

Hvis der står garn på Dansk side, markeret KUN med dunke, er man da velkommen til, at melde det til den Danske fiskerikontrol. webfd.fd.dk/php/anmeldelse/

Og lige en krølle til de "satans" erhvervsfiskere som vover, at sææte deres garn og fange "vores" fisk. De prøver vel bare, at få deres virksomhed til, at hænge sammen. Et eller andet sted skal de jo fiske. De bliver jo nødt til, at fange og sælge fisk for, at overleve. Det behøver vi formentlig ikke!!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035196 af
Du har fuldstændig ret Steen, de skulle op og dingle i nogle Asketræer.
Det var det man gjorde i ruderkonges tid, slut færdig !!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035184 af
Hej Steen

Pas nu på blodtrykket, min ven :)

Mange lystfiskere har kritiseret erhvervet for deres retorik på fiskerforum.dk
Så jeg synes at vi skal holdes os for pæne i SSK til at argumentere på et plan hvor vi taler om fiskene som vores, lortegarn osv.
Deler din frustration i forhold til delelementer af erhvervet, men fiskene er vel en del af vores fælles arv i DK.
Kunne dog også ønske bedre afmærkning...
Stod igen idag flere garn ved kobberværket som kun var afmærket med en plasticdunk.

MVH

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035176 af
Ja!, det er sgu ved at være en skandale med alle de garn der ude i Øresund... Jeg tror, at samtlige Gilleleje fiskere har sat deres lorte garn nede i VORES del af Øresund i år, nu hvor der er lukket for fiskeri oppe i de nordlige dele --- Det burde ikke være tilladt, at de der Tyndarmede Amatøragtige Banditter (de såkaldte T.A.B.ere) kommer og stjæler vores fisk og desuden sætter deres lorte-garn med dunke, så man umuligt kan orienteres sig om, hvor deres lort står, så man risikere at miste sine pirke...

Hvad om fiskerikontrollen lige gjorde noget ved de der ulovligt mærkede garn --- De kan f.eks. bare tage en tur ned til Fedterøven, der sætter ham den røde "svensk-jævla" sit lorte garn hen over knoldene kun markeret med plastik dunke...

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer