Så har de...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034202 af
Besvaret af på emne Så har de...
Der er nu startet en ny debat på fiskerforum, der forsvarer den garnfisker der brokkede sig over trawl i sundet. Link på www.gadusn.dk, under nyheder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034051 af
Til Jimmy:
Det handler jo ikke om tvisten mellem to fiskere hvor et garn er ødelagt.
Det handler sgu om at der til stadighed trawles i øresund efter ´MANGE års forbud :(
Og det kommer i den grad os alle ved, fiskeri rundt omkring i vores have er ved at forrykke balancen så vores børn ikke vil få de samme marine-ressourcer som vi har fået. Fiskerne siger at der aldrig har været så mange fisk som nu !!!
Jeg har ikke skrevet på fiskerforum, men det er kun fordi jeg tror det vil hjælpe ligeså meget som at diskutere på 123nu.dk
Det er ikke til at få disse folk til at se lyset. Jeg forstår dog godt dem som føler, at man er nødt til at sige fra i forhold til det som fiskerne skriver.
Men det er da interessant at læse hvordan alle kender til ulovlighederne og endda ved hvem det er !?
De udstiller jo deres eget groteske erhverv for alle andre og som Poul-Erik skriver, så håber jeg da at fiskerikontrollen læser med.

MVH

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034047 af
Det er en temmelig rystende holding der hersker på fiskerforum. Rigtig mange indlæg går ud på at klage over man bliver straffet for ikke at overholde reglerne :-) Og dobbeltmoralen trives også fint. Her er et klip fra den her omtalte debat: "Ang. trawl fiskeri i Øresund, er det jo en kendt hemmelighed at det bliver gjort.
Jeg har som alle andre valgt at lukke øjne for dette, da jeg udmærket ved at det er et desperat forsøg på at holde budgettet." Håber at fiskerikontrollen læser dette også....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034038 af
hej hvorfor kan lystfiskere ikke holder sig fra fiskerforum
ok fiskeren holde sig fra den her side det giver ikke andet end balade..
kan ikke så hvorfor lystfiskere skal blande sig i en har taget en anden fiskers garn det er nået mellem dem og hvis vi lystfiskere blander os giver det bare mere balde end der er i forvejen
håber det er flere der har den holdnine

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034024 af
Er iøvrigt kommet en række indlæg på tråden på fiskerforum.dk
Link på teamsvinet.dk under nyheder.

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034016 af
Vrag er en god ting, men biler er nok lavet af for tyndt pladejern, tror hurtigt de er væk. Men nogle gamle skibe som er ryddet for miljøfarlige stoffer ville være godt :)

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer