-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
så er det...
så er det...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032988
af
bare for at få sluttet den har fået købt nu motor en honda 90 hk det bliver sku sjovt og komme ud igen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Bjørn Dahl Porsgaard
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 11 måneder siden #1032915
af Bjørn Dahl Porsgaard
Først og fremmest er jeg ærgelig over at læse at endnu en har fået stjålet sit grej. Jeg har selv prøvet det flere gange. Når det så er sagt, syntes jeg denne tråd har en temmeligt frastødende tone. Vi er nok alle enige om at der skal gøres mere ved problemet, og straffen kunne sikert også være hårdere., men nogen af de indlæg der har været her er jo afskyelige, og har efter min mening inter at gøre på denne side. Heller ikke selvom de forhåbentligt er skrevet for sjov.......
Held og lykke med at få motoren igen
Vh Bjørn
-
-
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032887
af
hey min ven har jeg fået sagt til dig at din båd er meget flottere uden den lille el-moter:-)
-
-
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032880
af
Folk er på en måde lidt selv ude om der holdes gang i det illegale marked.. Kig i den blå avis under "købes" folk vil købe ting til det halve af markedsprisen, og så længe de købere er der har tyvene kronede dage. Nogen af de "købes" annoncer er helt hen i vejret. Folk vil ikke betale hva brugte ting koster.. Så det påskynder det vel på en måde. Folk vil købe nyere ting men de vil kun gi langt under markedsprisen.
-
-
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032872
af
det er ikke begyndt der bliver først rigtig gang i den når der kommer en bro til sjæland så er det meget nemmere for polakerne og andet skramel der nede fra men husk hvis alle lod vær med at købe alle de varme ting var der ikke et marked
-
-
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032863
af
kunne måske godt have prøvet med en stave kontrol
he he
-