Hejsa , Je...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031754 af
Besvaret af på emne Hejsa , Je...
Der er artikel om Jans tur i Fiske Avisen (Nov). OGså med lidt tips & tricks til området..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031718 af
Er rigtigt at Jan vandt konkurrencen, dygtig er han jo :)
Men størrelsen på de laks der blev fanget var ikke noget at skrive hjem om, tror den største var omkring 3kg og der blev ikke fanget mange.
Jan var deroppe for at tage en hyggetur til området med en kammerat.
Men tal selv med ham om mulighederne, ville bare lige dæmpe evt. forventninger hos sidens læsere....
Er nok mere givtigt at tage en tur til Møn :)

MVH

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031709 af
Hej Calus og Tore tak for de gode råd , Skal med Jan svendstrup er tur til Vânnan i dec , så kan jeg få talt med ham om Øland.

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031684 af
enig - det jeg ved om det har jeg hørt fra Jan. Så du må forbi og få en kop kaffe!!

Mere
16 år 3 uger siden #1031660 af Tore Svendsen
Besvaret af Tore Svendsen på emne Hejsa , Je...
Hej Michael
Hvis det er fiskeriet efter laks så foregår det mest senere på året, men de kan også fanges på andre tider, hvorimod havørredfiskeriet er mere forårspræget. Området er mest kendt for enten kystfiskeri efter havørred eller trolling efter laks, jeg ved faktisk ikke hvordan det forholder sig med trolling efter havørreder, men det burde være muligt. Og som tidligere skrevet så snak med Jan Svenstrup - han vandt for et par uger siden en trollingkonkurrence deroppe

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031658 af
Hej Claus , Er det bedre at fiske ved Øland senere på sommeren ? . Jeg har aldrig prøvet fiskeriet på Øland . Har bare læst at der fanges mange flotte Blankfisk fra kysten om foråret .

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer