Er der and...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031940 af
Besvaret af på emne Er der and...
Det lyder meget forståeligt at der gik lidt mere tid end annonceret.
Ingen "undskyldninger" nødvendige, det var aldrig det som var hensigten.
Synes stadig ikke at der er en sammenhæng mellem spørgsmål eller evt. kritik og opstilling til bestyrelsen, men lad nu det ligge.

Tak for indsatsen, Kim :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031939 af
Hej Hr.Hjort det er sådan jeg har overtaget storfangeren efter Hr.Lassen som gjore et flot stykke arbejde og nej det er ikke alttid det er frivilligt/tvang.
og da du henviser til en mail har jeg kikket mine mails i gennem og kan ikke se du har sendt noget men det kan jo være at den er blevet taget i SPAM filter som så meget andet.
Da du skriver for 2½ uge siden ca havde jeg planer om at lave det forige weekend
men da der kommer et dødsfald i tæt familie så får jeg ikke lavet det.
"Undskyld" men som Per skriver er du velkommen til at komme til genral forsamlingen og komme i bestyrelsel og ligge lidt arbejde i det hvis du har tiden til det.

Men alle måneder er lagt op og dem er er * er dem er trukket og udleveret !!

ALT fra januar til september !! Tilykke til heldige

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031934 af
Jep, kan se at Kim har lagt data op. Super, tak for det :-)

Hvad angår kommentarerne, så synes jeg de er helt uden for nummer.
Jeg skriver netop at jeg har forståelse for at det er et frivilligt stykke arbejde der gøres. Men det betyder vel ikke at jeg ikke kan minde Kim om at hans egen deadline er overskredet ?
Kunne vel være en forglemmelse !
Og det sker jo i en pæn og sober tone, har jo ikke svinet nogen til eller noget...
Jeg mener iøvrigt ikke at det holder bare at trække traveren med "stil selv op til bestyrelsen hvis du er så dygtig" frem så snart der fremkommer noget der minder om kritik.
Selvom det er frivilligt arbejde, stiller man op af egen fri vilje.
Dertil skal det siges at dette ikke var ment som kritik af Kim, jeg har netop skrevet at der kunne være en god forklaring på hvorfor udtrækningen/lodtrækningen ikke blev foretaget.
Synes egentlig også at jeg har været tålmodig, er et halvt år siden jeg sendte første mail.
Har egentlig ikke haft noget specielt ønske om at sidde i bestyrelsen, men hvis det er den eneste måde man kan få lov til ydmygt at ytre sig, kan jeg vel tvinges at se om nogen vil ha´ mig :)

Så skub kniven tilbage i skeden og træk vejret, Per :)

Fiskerhilsner til Per, Kim, resten af bestyrelsen og alle jer andre.

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031928 af
prøv at hør her venner hvis i kan gøre det bedre og hurtiger så stil op til bestyrelsen, vi har alle vores at sysle med og uforsiglige problemer der gør at man ikke kan sælge sin fritid til højste pris, kim har styr på det og melder klart ud når det er lavet.......

mvh

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031922 af
Kender jeg Nikolaj ret er det skrevet mens han stod med stangen i den anden hånd:)

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031920 af
Har du prøvet at gå ind på udtrækninger. den er opdateret frem til september, så vidt jeg kan se. men fisk dog i stedet for at brokke.

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer