Jeg prøve...

Mere
16 år 2 måneder siden #1030236 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Jeg prøve...
Var på aften tur på sundet mandag. Mange fisk at lodde og største bule på ca. 6 meter.
Mange buler dog mellem 3 og 4 meter.
Største dubble til makkeren blev en 8 kilos med en 3 kilos på slæb og han pev noget over at armene syrede til.
On course
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030226 af
Besvaret af på emne Jeg prøve...
Hej Martin - vi havde også vanskeligt ved at finde min-tun derude, så vi skiftede også til anden fiskeri efter torsk/fladfisk som også var ok - men hen på aftenen fik vi fat i dem nord for hven - ikke mange men pæne størrelser taget på tobis.

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1030221 af
Vi var et par timer på sundet idag.. Vi ville have fanget minitun, men der var ikke rigtig nogle..

Den sidste time gik med bulefiskeri.. Og der står stadig en del gode torsk på bunden øst syd-øst for hven.

Vi fik 8 stk på den lille time med de største på 5,5 - 6 og 7 kg

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1030171 af
Nej den er på listen.. - så jeg er på mobilos (starter med en en tur efter de flade med ungerne) og senere på dagen hopper ny besætning om bord så går vi på jagt efter mini-tun. Vi kan lige snakkes ved derude.

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1030166 af
Så ses vi i morgen.Har du fået sat en vhf i båden.eller er den på ønskelisten

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1030165 af
Hej Allan - tidligt oppe og pakke det sidste men valgte kort efter at sumtte tilbage i seng da det allerede stod ned kl 6:30 så regnen kom noget før jeg havde ventet det - smuttede til Hvidovre sport købte lidt grej og en stor beholdning tobis samt børsteorme - så imorgen bliver det en tur på Sundet selvom de har ændret vejrudsigten igen igen...

Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer