efterlysni...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029571 af
Besvaret af på emne efterlysni...
Hej alle sammen og tak for jeres hjælp.jeg har rette mine tegninger så den bliver 17x10 m og en alu port der hedder4,5x4m så er der lidt ekstre at give af,så jeg håber det er rigtig hvad de sagde at det ikke tog rat lang tid at få den godkendt med de nye mål på,da det ikke er så meget den er blevet bredder.
men mange tak for jeres venlighed stig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029543 af
Sådan er det at bo på landet :-), men det tog også merew end et halvt år at byggetilladelsen på plads. :-(. Pyt skit med det nu er papirene iorden og alle i området har skrevet under på at der kunne bygges dette skur, så nu er det bare om at få bygget så båden kan komme i læ og bag lås :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029542 af
hvem der bare havde plads og lokalplaner til sådan en bådopbevaring....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029541 af
En lille fejl! Den er 9 x 3,5 der hvor ørnvikken holder.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029540 af
Hej jeg er igang med at bygge lidt til min båd og kan meddele at jeg indvendigt er oppe på ca. 3,37 og udvendigt mål på hytten er 3,65. Der hvor ørnvikken kommer til at holde er den 3 m bred og 9 m lang, den anden båd kommer så til at holde ved siden af og her er målet 7 X 2,5. Husk du skal også have plads til targabøjle. Når min vhf antenne ligger og hviler på targabøjlen har jeg 4 cm luft.
Bilag:

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029525 af
Hej Lars
tak for din hjælp.jeg tro jeg laver lidt om på tegningerne,da jeg kan se det kommer til af knipe med at kunne gå rundt om den,så jeg bliver nok nød til at bygge den i 10m i bredden,så der bliver 9,5 inde
men enu en gang tak for hjælpen
mvh stig

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer