-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej havde ...
Hej havde ...
-
peter michael ibsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 4 måneder siden #1029078
af peter michael ibsen
hej allan - er meget enig i, at det er børnenes behov, der skal styre. men dmis vindprognoser er uduelige. 8 sekundmeter kan dækker over 16 sekundmeter på den jyske vestkyst og vindstille i sundet. Så når du skal planlægge så brug
ifm.frv.dk/index.asp?USER=PLEASURE.
hilsen
peter
team nauta
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1029077
af
Vis i nu skulle lande i Helsingør så tag dem med op i Øresundsakvariet, der kan man godt bruge et par timer og komme til at lugte lidt af fisk på fingerne.
god tur
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1029072
af
Mange tak for input til dig as well Claus - nu har jeg lige hentet de svenske monetos så må jeg lige vurdere stemining.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1029070
af
Det er altid en god ide at tage udgangspunkt i børnenes behov, og hvis vejret ikke er det bedste syntes jeg det lyder fornuftigt med en tur langs med kysten.
Hvor det er godt for børn afhængere jo lidt af alderen, men Kastrup Havn ligger jo lige ved siden af Amager Strandpark med rigtigt gode bade muligheder, og hvis man går den lille tur op til Kastrup fortet er der en rigtig god legeplads, der er også en mindre legeplads på havnen og stor græsarealer til lidt fodbold / Frissbee mm.
Og på hjem turen kunne i sejle ind i Københavns Havn og se den lille havfrue, opperahuset og det nye skuespilhus mm.
Helsingør havn er også en rigtig hyggelig havn, hvor der kan gåes opdagelsestur på Kronborg mm.
Hvis jeg skulle vælge en havn hvor børn kunne have det sjov, skulle der være en legeplads og strand, helst med et godt IS hus.
I må alle ha´ en god tur!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1029069
af
Hej Peter
Tak for input. Jeg sejler i en Dargo 550 ungernes 3. tur i båden - men på tv2 vejret og dmi får jeg mellem 6-8m sek når vi skal hjem over på fredag.
-
peter michael ibsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 4 måneder siden #1029068
af peter michael ibsen
Hej allan - nu ved jeg ikke, hvad du sejler i, men var lige inde på frv.dk og jeg syntes, at vinden ser perfekt ud til en tur til hveen. Overnat evt. i Bæckviken på øst siden eller Kyrkebacken på vestsiden - begge steder kan der lejes cykler (husk svenske penge - ingen plsticglimmer) og så en tur rundt på øen - kan klart anbefales!
Hilsen
Peter
Team Nauta
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej havde ...