Sommerbule...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029323 af
Besvaret af på emne Sommerbule...
Hvor er i flinke en til at bære og en der vil køre den hjem for mig.Det er rigtige venner. Tudsind tak for en hyggelig tur.
Makkeren var lidt træt dagen efter:))
Hilsen Bo (Kongen)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029320 af
Bare vent, Claus. Du kan få lov til at bære den over til min bil næste år :-)
Så iøvrigt en streamer forleden dag. (Rigtige hunde er Hovawart''er) Sådan en kan du få i trøstepræmie....-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029319 af
Vi takker for alle de positive tilbagemeldinger. Godt at se at I også har nydt turen. Det gjorde vi også - omend vi var noget kvæstet da vi kom hjem. Vi kan absolut ikke udelukke, at vi laver en tur igen en anden gang, det var jo rigtig hyggeligt. Måske der skal soves lidt mere næste gang - så kan det også være konens vækkeur virker bedre :-)

Vi vil også gerne endnu en gang takke vores sponsorer for de fine præmier

Vestsjællands Marineservice
Klubben
Køge Trolling Center

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029312 af
Tak for turen - der skulle være billeder med på dette indlæg, men strømforsyningen stod lige af på min PC- så derfor må vi lige vente lidt med dem.
Det var en fornøjelse at fange den største torsk, samt at bære præmien hjem. Håber selvfølgelig også at DET bliver en tradition :-)

Mere
16 år 4 måneder siden #1029301 af Bo Sørensen
Besvaret af Bo Sørensen på emne Sommerbule...
Hej
Tranen takker også for en kanon hyggelig aften og dag. Det var et virkelig godt internativ, som I skal ha tak for. Og vi stiller gerne op igen

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029292 af
''woody'' takker også for en hyggelig grill aften efterfulgt af bule fiskeri - så er der igen friske fisk i fyseren. Hyggeligt at møde jer og tak til team Lima for alt det praktiske i forbindelse med arrangementet - vi møder gerne op næste år igen...!

Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer