Først tak...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027534 af
Besvaret af på emne Først tak...
Tude Marie er ikke en midtfarvandsbøje, det er en anduvningsbøje for Kalvebodløbet og Avedøreværkets rende. Ellers er det rigtig nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027461 af
Hej Erik - Team Kamara, mange tak for hjælpen det var dejigt at få positionen da der åbenbart er meget fiskeri i det område.
Desværre kommer vi ikke ud i morgen da vores båd er i Køge for at få rep. vores Garmin og arbejdet skal også passes (det tager jo meget af ens fritid), men jeg håber at vi træffes ved en anden lejlighed.
Knæk og bræk i morgen, jeg er spændt på at læse om der har været fisk i området.

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027460 af
Tude marie?? er det ikke sild ude på Aulandshage og Drogden der trækker de store fisk? Bare en tanke...

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027457 af
Hej Jan

Tudemarie er en midtfarvandsbøje der står på position N55 32.968 E12 29.077 og vis du sejler rundt derude imorgen ses vi måske.

Erik --- Team Kamara

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027454 af
Hej Nicolai først tak for dit svar og interesse, men jeg har været vidt omkring og læst rigtig mange indlæg, men ingen steder har der været GPS poss. det nærmeste jeg har været, er en oplysning om at positionen skulle være 6 sømil fra Brøndby havn, men jeg har ikke kunne finde den på søkortet.

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027441 af
prøv at søg i indlæg.

mener den har været nævnt før

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer