-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa, lak...
Hejsa, lak...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026575
af
-> Claus <br />
<br />
Det vil altså sige at man skal en til at købe det til sig i Tyskland ? - Kender ikke lige nogen tyskere, så den mulighed er udelukket. Nu er jeg heller ikke så skrap til tysk, men det må da kunne lade sig gøre at bestille på et turistkontor eller lign.<br />
<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026572
af
Jeg kan bekræfte at selve tegnet koster 20 EUR. Og at der derudover tilfalder et gebyr til din tyske ven - der sørger for at købe og sende tegnet. Du skal ikke forvente selv at klare dette - da det forgår på faste tider på et kommunekontor! Jeg ved ikke hvad jeg har betalt for det endnu - men mener bestemt at prisen var på 50 EUR.
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026569
af
Hvordan og hvorledes med fiskekortet. Hørte forleden at det skulle koste 70 euro pr. mand - nogen der kan be- eller afkræfte dette ?<br />
<br />
Og hvor køber man det henne ? - Skal det købes inde i landet er man jo lidt på den hvis man kommer sejlende.
-
Jan Andersen
-
Emne forfatter
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026271
af Jan Andersen
Tak for svarene. Jeg valgte at tage til møn torsdag, og det blev til 2 blanke i båden.<br />
<br />
Mvh Jan<br />
<br />
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026227
af
Hvis det kan koordineres ( også med en god / stabil vejrudsigt ) er jeg frisk til at tage med så vi er 2 ( eller flere ) både??? 4075 4027 Elverhøj
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa, lak...
Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder