-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Møn i mor...
Møn i mor...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026239
af
EN FANTASTISK 0-dag. Men vejret var herligt.<br />
<br />
Jeg lagde ud mellem Hesnæs og klintholm på 20m kurven. Der var en del torsk i vandet, så det blev jeg hurtigt træt af. Så grejet kom indenbords igen. Næste træk var i den vestlige del af bananen. Der kom ingen blanke i båden, men ekkoloddet viste buler, klatter, stimer pile, krydser og boller. Der var sindsygt gang i ekkoloddet og det meste af grejet blev forsøgt badet igår.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026235
af
Super fint vejr var det på møn i dag fiskeriet var også godt hørte på radioen om 2 lax på 12kg og 5 lax på 4til 6 kg selv fik vi en ørred (billedet) på ydereste sideplaner med Grisly blink . da vi var kommet i havn kom der en båd ind som havde været ved Rugen de havde et prakt ekselmplar af en ørred på næsten 12kg og 3 andre fine fisk...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026200
af
Det var da skægt.<br />
Jeg syntes ellers, at jeg har hørt laks KUN kan fanges på Møn efter flere dage med østenvind
<br />
<br />
Jeg sætter ud fra falster i morgen og prøver alligevel. Selvom vinden ikke viser sig fra sit bedste hjørne
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026197
af
Har hørt i dag at der fanges fisk på møn Claus "NUMSI" har fanget en laks på ca 8 kg og en ca 4 kg havørrede strods rester af store bølger så det blev en kort tur, men det er kun rygter fra en ferie gæst på møn, <br />
der havde mødt ham
<br />
Bo TICA
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026194
af