-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej gutter...
Hej gutter...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023463
af
Ja du har nok ret
. De står til den halve pris på nettet. Har bestilt 2 forskellige steder hvor jeg fik tilbagemelding at de ikke kunne leveres i øjeblikket.Bestilte et par scotty i stedet. Fik 2 nye Scotty eldownriggere for 4800 kr så jeg er godt tilfreds. Men ville gerne have haft et par Penn.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Kim Wittenborn
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 10 måneder siden #1023462
af Kim Wittenborn
Ja, Helge, det har du helt ret i......
<br />
Jeg har hørt at det også er fordi De ikke får den bedste respons fra Penn, på det De bestiller...Så er det jo svært at få noget ud til sine kunder, til en acceptabel tidsramme. Gad vide om det har noget at gøre med en vejledene udsalgspris i Dk på 11.999 kr pr. stk.....
<br />
<br />
Mvh<br />
Kim
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023455
af
Refererede kun hvad Penn impotøren i Danmark fortalte mig. Han frarådede at købe Penn i øjeblikket.
-
Kim Wittenborn
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
16 år 10 måneder siden #1023422
af Kim Wittenborn
Vil lige oplyse at de godt kan købes, en kammerat har købt i denne uge. Han er i usa, hvor han tager dem med hjem.... De sælges flere steder derover....<br />
<br />
Mine virker fint (1 år), og de er fra Kina..... <br />
<br />
Der har været problemer med et parti fra Kina.... De skulle jf. Penn være væk fra markedet....<br />
<br />
Mvh<br />
Kim<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023419
af
Vil lige oplyse at det i øjeblikket ikke er muligt at købe penn elektriske downriggere. De har problemer med dem efter de begyndte at få dem fabrikeret i Kina. De kan simpelt hen ikke holde. Hvis i er så heldige at finde en forretning der har nogen de vil sælge skal i sikre jer at der står made in usa på siden.
-
Kim Wittenborn
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
16 år 10 måneder siden #1023415
af Kim Wittenborn
Hej<br />
<br />
Jeg har Penn fathom master 835 elektriske... Der manglede jeg for 1 måned siden en lille del til tælleren. Da vi var på Bornholm fik jeg en snak med Jesper fra Sportdress på Bornholm. Han fortale at han godt kunne skaffe "stumperne" til Penn, dog at han ikke kunne sige hvor lang tid der ville gå. Hans erfaring var at det tog meget lang tid i DK.....<br />
<br />
Jeg fandt så en kanon hjemmeside i USA. Der ligger samlingstegninger og alt hvad man har brug for til Penn.... Halvanden uge efter havde jeg min del i DK.<br />
<br />
store.scottsbt.com/Penn-Parts---Text-Dow...ger-Parts-W13C1.aspx
<br />
Penn EL downrigger er billige i USA, også med told...osv. Og den virker bare... Særlig perfekt med at den "husker" op til 100 stop på wiren. Genialt når man stacker....<br />
<br />
www.rivermarinesupply.com/xcart/catalog/...tric_Downrigger.html
<br />
Mvh<br />
Kim<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK